Politică de retur

  1. Condiții Generale:
    • Orice rezervare efectuată online și neanulată până la termenul limită de anulare specificat în sistem se consideră FERMĂ și implică automat responsabilitatea plății.
    • Prin rezervarea unui eveniment prin intermediul Asociației APA, sunteți de acord cu faptul că ați citit și acceptat Termenii și Condițiile de utilizare a site-ului, precum și toate celelalte politici aplicabile.
  2. Anulări și Penalizări:
    • Toate anulările trebuie efectuate prin intermediul sistemului online. În cazul unei disfuncționalități a sistemului, se va contacta direct Asociația APA.
    • Termenul limită de anulare fără penalizare este specificat în momentul efectuării rezervării online. Depășirea acestui termen implică plata penalizărilor specificate în rezervare.
  3. Rambursări:
    • Returnarea sumelor pentru rezervarea evenimentului se poate face doar cu 3 zile inainte de eveniment. Orice reclamatie dupa aceasta perioada, nu se accepta.
  4. Identificare și Procesarea Datelor:
    • În vederea identificării dumneavoastră, angajații Asociației APA vă pot solicita date personale sau documente justificative pentru procesarea solicitărilor. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru întârzierile cauzate din lipsa unui răspuns din partea dumneavoastră.
    • Ne conformăm în totalitate legislației în vigoare privind procesarea și stocarea datelor personale, conform Politicii GDPR.